B. schrijversbureau

Wij!….

Er zijn veel verschillende benamingen voor freelance tekstschrijvers, maar uiteindelijk gaat het om het schrijven van goede, leuke, grappige en interessante SEO-teksten. Voor ons geen fancy titels, maar gewoon schrijversbureau. Helder en duidelijk. Zwart op wit. Dat is wie we zijn, wat we doen, wat bij ons past en waar we goed in zijn. En dat is ook wat jij wilt.

Jij!….

Jij wilt je bezig houden met ondernemen en dat alle teksten gewoon goed geschreven zijn. Content die jouw DNA heeft, de taal van jouw klanten spreekt en lekker leesbaar is. Je wilt dat de lezer jouw bedrijf in onze teksten herkent. Je wilt dat Google jouw SEO-teksten herkent.

Waarom!…

Alleen een tekstje kopen, levert jou niet zoveel op. Natuurlijk het bespaart tijd en onze SEO-teksten zijn beter, maar het rendement zal uitblijven. Waarom? Omdat we dan niet beginnen bij het begin. Het schrijven van teksten begint met inleven. Inleven in het onderwerp, de lezer, de boodschap en de manier waarop deze wordt overgebracht. Als we eenmaal weten wat we willen schrijven, vliegen de letters op papier. Maar het begint altijd met research.

Hoe!…

Wij beginnen niet zomaar te typen. Wij onderzoeken het DNA van jouw bedrijf, wij verdiepen ons in jouw doelgroep, wie dat zijn, hoe ze aangesproken willen worden, wat hen triggert en wat hen amuseert. En aan de hand daarvan schrijven wij. Dat zorgt voor herkenbaarheid. Dat levert resultaat op. Dat is geen toeval, daar is over nagedacht. Dat zet jouw bedrijf op de kaart, online en offline. Dat levert meer op dan het kost. Daar blinken wij in uit. Wij zijn tenslotte het schrijversbureau.

Dus!….

Je wilt jouw SEO-blog, SEO-website tekst, mailing, Linkedin-profiel, vacature- of flyertekst door ons laten schrijven, maar hoe gaat dat in zijn werk?

A – Intake & debriefing

In het intakegesprek worden jouw specifieke wensen besproken. Voor wie wil je de tekst gemaakt hebben? Waar en hoe wordt deze gepubliceerd? Dit en andere vragen komen uitvoerig aan bod. Daarna zetten we alle gemaakte afspraken in een debriefing.

B – Research

Wij dompelen ons onder in jouw bedrijf, jouw doelgroep en in het onderwerp.  Pas als we alles van jou weten, beginnen we met schrijven.

C – Oplevering

Natuurlijk laten we tussentijds onze teksten zien. Dat is prettig voor jou en ook voor ons. Pas als iedereen blij en tevreden is, leveren wij de teksten op.

Klik hier een kleine greep uit onze schrijfsels.

team Sandra