What’s in it for me?

goede voornemens 2019
Goede voornemens
januari 7, 2019
7 x waarom jij geen tekstschrijver nodig hebt.
januari 29, 2019
goede voornemens 2019
Goede voornemens
januari 7, 2019
7 x waarom jij geen tekstschrijver nodig hebt.
januari 29, 2019

Een zin die waarschijnlijk vaker wordt gedacht, dan wordt uitgesproken. Natuurlijk is niet alles  ‘quid pro quo’. Maar eerlijk is eerlijk, business wise worden er maar weinig cadeautjes weggegeven. Je investeert in iets en je wilt resultaat zien. Liefst per direct, maar dat is niet altijd mogelijk. 

Het ene voor het andere 

Sommige investeringen hebben een langere looptijd nodig. Een Adwords advertentie zorgt de volgende maand niet voor een omzetverdubbeling. Een meeting met een business coach levert niet direct alle handvaten die jouw bedrijf naar het next level tillen. En een tekstje, hoe SEO-goed ook geschreven, zet je niet meteen bij Google bovenaan. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet moet doen. Ook al is het resultaat niet meteen zichtbaar. Wat gebeurt er als je het niet doet?

Waar voor je geld

Jaren geleden was ik bij een bijeenkomst van Ben Tiggelaar. Een inspirerende dag waarvan mij een specifieke anekdote nog goed voor de geest staat. Ben vertelde dat hij iedere dag een aantal sportoefeningen deed. Zijn vrouw vroeg waarom hij dat deed omdat het resultaat, zelfs na enige tijd beoefenen, niet zichtbaar was. Zijn antwoord was: “Maar stel dat ik het niet doe?”. En daarmee sloeg hij de spijker op zijn kop. Want als hij het niet zou doen, dan zou je de negatieve gevolgen wel zien.

Voor wat hoort wat

Dus investeer vandaag nog, in jezelf en in je bedrijf. Als je de groei wilt handhaven, als je zichtbaar wilt blijven, als je niet af wilt zwakken, maar sterker wil worden, investeer dan in jezelf. Huur een business coach om je naar het volgende plan te trekken. Huur B. schrijversbureau om je content op orde te stellen. Om ervoor te zorgen dat alle uitingen aansluiten bij jouw doelgroep, in jouw tone-of-voice. Zodat, niet meteen, maar uiteindelijk, jouw bedrijf meer bekendheid krijgt, nieuwe klanten zich aanmelden, nieuwe mogelijkheden zich aanbieden. Tenminste als versteviging en groei op jouw 2-do-lijstje voor 2019 staan, anders moet je het vooral zo laten zoals het is. 

Meer blogs: lees ook https://www.bpunt.nl/b-schrijversbureau/de-voordelen-van-wervende-vacatureteksten/

Comments are closed.